Grupa JAWORKI – rok szkolny 2023/2024
W grupie Jaworków jest 25 dzieci. W naszej grupie duży nacisk kładziemy na bardzo dobre przygotowanie się do podjęcia nauki w szkole podstawowej, rozwijamy swoje zainteresowania, doskonalimy umiejętność przestrzegania norm i zasad na podstawie wspólnie tworzonych kodeksów. Ponad to umacniamy wiarę we własne możliwości oraz budujemy pozytywny obraz samego siebie.
Imię, nazwisko | zadanie | poniedziałek | wtorek | środa | czwartek | piątek | tygodniowo |
Urszula Szczęsna | wychowanie przedszkolne | 12.00-16.30 | 12.00-16.30 | 07.30-12.00 | 07.30-10.45 11.15-12.00 | 07.30-12.00 | 22 |
dostępność | 16.30-17.00 | 1 | |||||
Aneta Mazur | wychowanie przedszkolne | 07.30-12.00 | 07.30-10.45 11.15-12.00 | 12.00-16.30 | 12.00-16.30 | 12.00-16.30 | 22 |
dostępność | 06.30-07.30 | 1 | |||||
Jolanta Pulik | nauczyciel wspomagający | 08.00-12.00 | 08.00-12.00 | 8.30-12.30 | 8.00-12.00 | 8.00-12.00 | 20 |
w tym | R0,25;KK0,25 | 0,5 | |||||
dostępność | 1 | ||||||
Joanna Papierz | język angielski | 10.45-11.15 | 10.45-11.15 | 1 | |||
dostępność - indywidualne ustalenia wg. potrzeb | |||||||
Vacat | religia | 08.30-09.00 | 13.30-14.00 | 1 | |||
dostępność - indywidualne ustalenia wg. potrzeb |
Dotyczy: dostępność – w przypadku konieczności zorganizowania zastępstwa za nieobecnego nauczyciela godziny dostępności nie będą realizowane.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach, godziny pracy nauczycieli mogą ulegać doraźnym zmianom.
Harmonogram udzielania pomocy psychologiczno – pedagogicznej w grupie III „Jaworki” w trakcie bieżącej pracy z dzieckiem
Dzień tygodnia Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Obszar wsparcia Gotowość do nauki pisania- sprawność grafomotoryczna Gotowość do nauki czytania Spostrzeganie, pamięć, uwaga Wiedza ogólna Gotowość do nauki czytania
Pozostałe obszary: Obszar fizyczny: Motoryka mała, Motoryka duża, Obszar społeczny, Obszar emocjonalny – realizacja w trakcie bieżącej pracy z dzieckiem.
Rodzicom przypominamy, że obszary, w których dziecko wymaga wsparcia zostały określone w Informacji o potrzebie objęcia pomocą psychologiczno – pedagogiczną.