Grupa SKRZATY – rok szkolny 2023/2024
W grupie Skrzatów jest 25 dzieci. W naszej grupie wspomagamy dzieci w budowaniu pozytywnych relacji z otoczeniem, rozpoznawaniu przez dzieci ich zdolności i zainteresowań, utrwalamy umiejętność współpracy w grupie rówieśniczej. Rozwijamy małą i dużą motorykę, by jak najlepiej przygotować się do tego, co nas czeka w szkole.
Imię, nazwisko | zadanie | poniedziałek | wtorek | środa | czwartek | piątek | tygodniowo |
Bożena Kurek | wychowanie przedszkolne | 08.00-12.00 | 08.00-12.00 | 8 | |||
Natalia Zwolińska | wychowanie przedszkolne | 12.00-15.30 | 08.00.-10.15 10.45.-15.30 | 12.00-15.30 | 08.00-10.15 10.45-15.30 | 08.00-15.30 | 28,5 |
dostępność | 15.30-16.30 | 1 | |||||
zaj.logopedyczne | 09.00-12.00 | 3 | |||||
Jolanta Kopacz | nauczyciel wspomagający | 08.30-12.00 | 08.30-12.00 | 08.30-12.30 | 08.30-12.00 | 09.00-12.00 | 17,5 |
w tym | KK.0,25 | KK.0,25 | R0,5 | 1 | |||
dostępność | 12.00-13.00 | 1 | |||||
Joanna Papierz | język angielski | 10.15-10.45 | 10.15-10.45 | 1 | |||
dostępność – indywidualne ustalenia wg. potrzeb | |||||||
Vacat | religia | 09.30-10.00 | 14.00-14.30 | 1 | |||
dostępność – indywidualne ustalenia wg. potrzeb |
Dotyczy: dostępność – w przypadku konieczności zorganizowania zastępstwa za nieobecnego nauczyciela godziny dostępności nie będą realizowane.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach, godziny pracy nauczycieli mogą ulegać doraźnym zmianom.
Harmonogram udzielania pomocy psychologiczno – pedagogicznej w grupie Skrzaty w trakcie bieżącej pracy z dzieckiem
dzień tygodnia | poniedziałek | wtorek | środa | czwartek | piątek |
obszar wsparcia | rozwój mowy | przygotowanie do nauki pisania | wiedza ogólna | rozwój umiejętności matematycznych | przygotowanie do nauki czytania |
Pozostałe obszary: obszar fizyczny (motoryka duża, motoryka mała), obszar emocjonalny, obszar społeczny – realizacja w trakcie bieżącej pracy z dzieckiem.
Rodzicom przypominamy, że obszary, w których dziecko wymaga wsparcia zostały określone w Informacji o potrzebie objęcia pomocą psychologiczno – pedagogiczną.