Praca wspierająca prowadzona przez nauczycieli, po dokonaniu obserwacji i diagnozy KORP w następujących obszarach:
w obszarze rozwoju ruchowego,
w obszarze rozwoju motoryki precyzyjnej i lateralizacji,
w obszarze rozwoju spostrzegania wzrokowego i koordynacji wzrokowo – ruchowej,
w obszarze rozwoju komunikowania się i mowy,
w obszarze rozwoju emocjonalno – społecznego,
w obszarze rozwoju funkcji behawioralnych,
w obszarze rozwoju wiedzy i umiejętności i uczenia się.
Praca wspierająca prowadzona przez nauczycieli specjalistów, po wykonaniu diagnoz i testów specjalistycznych (np. Południowo kalifornijskie Testy Integracji Sensorycznej, Profil sensoryczny, przesiewowe i uszczegółowione badanie logopedyczne, testy uwagi słuchowej):
ćwiczenia logopedyczne,
terapia integracji sensorycznej,
choreoterapia,
sensoplastyka.
Zajęcia rozwijające zainteresowania:
język angielski dodatkowy;
ceramika;
taniec sportowy.