Przypominamy, że niewykorzystane z powodu nieobecności dziecka, środki za wyżywienie nie przechodzą na kolejny rok kalendarzowy, są zwracane na rachunek bankowy rodzica.
- Proszę sprawdzić, czy adres przypisany do rachunku bankowego, z którego dokonywane są wpłaty za wyżywienie jest zgodny z adresem wskazanym w „Zamów posiłek”.
- Przed zapłaceniem za wyżywienie w grudniu proszę „odpisać” dzieci z posiłków w dni, w których dziecka na pewno nie będzie w przedszkolu.
- Zwracam uwagę zwłaszcza na okres przedświąteczny oraz fakt, że wigilię, 24 grudnia przedszkole „odrabia” 11 grudnia w sobotę. Dzieci wyjeżdżające na wycieczkę korzystają wówczas z wyżywienia i nie są „odpisane”.
- Nieobecności między 27 a 31 grudnia proszę wpisać na listę dostępną w sekretariacie do dnia 15 grudnia, intendentka zarejestruje je w systemie „Zamów posiłek”.
- Dopiero po zarejestrowaniu nieobecności opłacić należność za wyżywienie – najpóźniej 15 grudnia.
Ewentualne zwroty dokonane będą na rachunek bankowy rodzica.