INFORMACJA O ZASADACH, KTÓRE STOSUJEMY W PRZYPADKU AWARII SYSTEMU “ZAMÓW POSIŁEK”.
Szanowni Rodzice,
- ponieważ często występują problemy z systemem Zamów posiłek, co powoduje zdenerwowanie zarówno Rodziców, jak i nasze – Przedszkola, pragnę Państwa poinformować o zasadach, które stosujemy w przypadku awarii:
- W dniu awarii systemu dziecko obecne w przedszkolu będzie miało naliczoną opłatę za wyżywienie na podstawie listy obecności.
- Nazwiska dzieci, które w tym dniu nie będą korzystały z podwieczorku należy po przyprowadzeniu dziecka do przedszkola zgłosić p. intendentce.
- Przyprowadzenie dziecka po godz. 9.00. należy zgłaszać telefonicznie do godz. 9.00.
- Od marca najprawdopodobniej wszystkie przedszkola gminne będą objęte działaniem systemu Zamów posiłek. System jest usprawniany i rozbudowywany o nowe funkcje. Będzie możliwość tzw. szybkich przelewów, koszt takiej operacji wg. mojej dotychczasowej wiedzy ma nie przekroczyć 50 gr.. Działać ma również funkcja bezpośrednich zwrotów nadpłat na rachunek bankowy rodzica. W tym celu pojawi się konieczność dodania do systemu miejsca zamieszkania właściciela rachunku bankowego, z którego dokonujecie Państwo płatności. Będziemy o tym informować. Mam nadzieję, że system będzie działał tak, jak obiecuje administrator, co oszczędzi nerwów zarówno rodzicom, jak i obsługującemu system pracownikowi przedszkola.