6 30 – 8 30 | schodzenie się dzieci, niekierowana aktywność dziecka |
8 00 – 9 00 | praca wspierająca indywidualna lub w zespołach; zabawy ruchowe lub ćwiczenia poranne; czynności porządkowe |
9 00 – 9 20 | śniadanie |
9 20 – 9 30 | „Wielozmysłowe ćwiczenia umysłu przedszkolaka” – gimnastyka bilateralna |
9 30 – 10 30 | zajęcia kierowane wspierające rozwój dziecka wynikające z realizacji programu wychowania przedszkolnego i projektów nauczycieli, w tym m. in. ruchowe, rytmiczne, matematyczne, polonistyczne, plastyczne, przyrodnicze |
10 30 – 12 30 | II śniadanie; pobyt w ogrodzie, zabawy ruchowe, swobodne, obserwacje przyrodnicze, spacery |
12 30 – 13 00 | obiad; odpoczynek poobiedni |
13 00 – 15 00 | słuchanie muzyki relaksacyjnej, słuchanie literatury dziecięcej, dodatkowe zajęcia edukacyjne; praca wspierająca indywidualna lub w zespołach; zabawy ruchowe |
15 00 – 15 15 | przygotowanie do podwieczorku; podwieczorek |
15 15 – 17 30 | w sali lub w ogrodzie – niekierowana aktywność dziecka, praca wspierająca indywidualna lub w zespołach |