6 30 – 8 00
płatny czas realizacji podstawy programowej |
6 30 – 8 30 |
schodzenie się dzieci,
niekierowana aktywność dziecka |
8 00 – 13 00
bezpłatny czas realizacji podstawy programowej w zakresie funkcji opiekuńczej, wychowawczej i kształcącej |
8 00 – 9 00 |
praca wspierająca indywidualna lub w zespołach; zabawy ruchowe lub ćwiczenia poranne; czynności porządkowe |
9 00 – 9 20 |
śniadanie | |
9 20 – 9 30 |
„Wielozmysłowe ćwiczenia umysłu przedszkolaka” – gimnastyka bilateralna | |
9 30 – 10 30 |
zajęcia kierowane wspierające rozwój dziecka wynikajace z realizacji programu wychowania przedszkolnego i programów własnych nauczycieli | |
10 30 – 12 30 |
II śniadanie;
pobyt w ogrodzie, zabawy ruchowe, swobodne, obserwacje przyrodnicze, spacery |
|
12 30 – 13 00 |
obiad | |
13 00 – 15 00 |
odpoczynek poobiedni, realizacja programu “Wielozmysłowe ćwiczenia umysłu przedszkolaka”, ćwiczenia słuchowe JAS Johansena, słuchanie muzyki relaksacyjnej, słuchanie literatury dziecięcej, dodatkowe zajęcia edukacyjne;
praca wspierająca indywidualna lub w zespołach; zabawy ruchowe |
|
13 00 – 17 30
płatny czas realizacji podstawy programowej |
15 00 – 15 15 |
przygotowanie do podwieczorku;
podwieczorek |
15 15 – 17 30 |
w sali lub w ogrodzie – niekierowana aktywność dziecka, praca wspierająca indywidualna lub w zespołach | |
Zajęcia prowadzone przez nauczycieli specjalistów odbywają się w godzinach pracy przedszkola wg ustalonego harmonogramu. |