PRACOWNICY PEDAGOGICZNI
Bożena Kurek
– dyrektor, nauczyciel;
- nauczyciel dyplomowany
- licencjat pedagogiki przedszkolnej – Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP w Warszawie;
- magister pedagogiki ogólnej – Uniwersytet Warszawski;
- certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej – PSTIS;
- absolwentka studiów podyplomowych: Edukacja Elementarna – Uniwersytet Warszawski;
- absolwentka kursu kwalifikacyjnego Zarządzenie Oświatą;
Beata Andrukiewicz
– logopeda, pedagog – terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta JIAS, terapeuta integracji bilateralnej;
- nauczyciel dyplomowany;
- licencjat pedagogiki wczesnoszkolnej – Uniwersytet M. Curie-Skłodowskiej w Lublinie;
- magister pedagogiki ogólnej – UMCS w Lublinie;
- absolwentka Podyplomowego Studium Logopedii i Glottodydaktyki Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach;
- certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej – PSTIS;
- certyfikowany terapeuta integracji bilateralnej;
Justyna Borowy
– nauczyciel;
- nauczyciel dyplomowany;
- magister pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej – Akademia Świętokrzyska w Kielcach;
- absolwentka studiów podyplomowych – Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza;
- certyfikowany instruktor gimnastyki korekcyjnej – Wyższa Szkoła Edukacja w Sporcie w Warszawie;
Bożena Gierlińska
– nauczyciel, pedagog – terapeuta SI, choreoterapeuta;
- nauczyciel dyplomowany;
- licencjat pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej z logopedią – Wszechnica Świętokrzyska w Lublinie;
- magister pedagogiki resocjalizacyjnej – Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie;
- certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej PSTIS;
- absolwentka studiów podyplomowych APS w Warszawie: kształcenie muzyczno-ruchowe;
Aneta Mazur
– nauczyciel;
- nauczyciel dyplomowany;
- magister: pedagogiki pracy- Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP w Warszawie;
- absolwentka studiów podyplomowych z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej z terapią pedagogiczną Wyższej Szkoły Handlowej w Radomiu;
- absolwentka podyplomowych studiów z zakresu oligofrenopedagogiki;
- certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej PSTIS;
Paulina Słowik
– nauczyciel;
- nauczyciel mianowany;
- Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP w Warszawie – Wydział Pedagogiczny: pedagogika przedszkolna z terapią pedagogiczną;
Edyta Włodarczyk
– nauczyciel;
- nauczyciel początkujący;
- licencjat: wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna – Wyższa Szkoła Nauk Społecznych w Warszawie;
- magister pedagogiki w zakresie diagnozy i terapii pedagogicznej Akademii Nauk Stosowanych;
Natalia Zwolińska
– logopeda;
- nauczyciel kontraktowy;
- magister pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej z terapią pedagogiczną – Wyższa Szkoła Gospodarki Euroregionalnej w Józefowie;
- absolwentka studiów podyplomowych Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie w zakresie logopedii;
Beata Żelazo
– psycholog;
- nauczyciel dyplomowany;
- licencjat nauczania języka angielskiego – Uniwersytet Warszawski: Centrum Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych i Edukacji Europejskiej;
- magister psychologii w zakresie psychologii klinicznej i osobowości – Akademia Teologii Katolickiej w Warszawie;
- certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej PSTIS;
- certyfikowany trener Treningu Umiejętności Społecznych (TUS);
Jolanta Kopacz
– nauczyciel współorganizujący kształcenie;
- licencjat pedagogiki specjalnej w zakresie wychowania przedszkolnego w systemie integracyjnym – Wyższa Szkoła Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie;
- magister pedagogiki korekcyjnej i wczesnoszkolnej – Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie;
Dagmara Soszyńska
– lektor języka angielskiego;
- nauczyciel dyplomowany;
- licencjat nauczania języka angielskiego – Uniwersytet Gdański;
- magister filologii romańskiej – Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu;