WOLNE MIEJSCA W PRZEDSZKOLU
Przedszkole nr 3 w Piasecznie dysponuje wolnymi miejscami dla dzieci na rok szkolny 2024/2025.
Zainteresowanych Rodziców zapraszamy do składania wniosków – wniosek o przyjecie dziecka-2024/2025
NASZA OFERTA
Na skraju miasta, nieopodal strumyka, wśród starych, dostojnych drzew stoi, pokryte patyną czasu, Przedszkole pod Jaworem. Przez wszystkie cztery pory roku rozbrzmiewa wesołym gwarem. To Krasnale, Skrzaty i Jaworki od świtu do zmierzchu bawią się, krzątają i miło spędzają czas w zakątkach swojego domu.
Gdy sprzyja aura radośnie bawią się w Jaworowym Lesie. Codziennie troszczą się o swoich przyjaciół zamieszkujących piękny ogród – jeże, wiewiórki, ptaki …. Nikogo nie zostawiają bez pomocy, nie zaśmiecają środowiska, nie są obojętne na cudze cierpienia, nikogo nie pozostawiają samotnym.
Mieszkańcy Przedszkola pod Jaworem są bardzo ciekawi świata – jego smaków, barw, dźwięków i zapachów; poznają go wszystkimi zmysłami: zadają mnóstwo pytań, a odpowiedzi na nie poszukują wędrując po okolicy i wybierając się w dalsze podróże. Czytają książki, eksperymentują, prowadzą hodowle i obserwują otaczającą przyrodę.
Gdy burczy im w brzuszkach częstują się przepysznymi, zdrowymi posiłkami przygotowanymi w Jaworowej Kuchni.
Jaworowe Przedszkolaki mają swoje bardzo ważne rodzinne święta, na które zapraszają zaprzyjaźnionych gości i bawią się wspólnie z nimi w przedszkolu i na Jaworowej Polanie. Wszyscy mieszkańcy Przedszkola pod Jaworem przestrzegają Kodeksu, czyli zbioru zasad dobrego postępowania.
NASZE ATUTY:
- kadra wszechstronnie, wielokierunkowo wykształcona, stale doskonaląca się, kreatywna, pracująca z pasją, otwarta na potrzeby dzieci;
- przytulne sale o niepowtarzalnej atmosferze wynikającej z zabytkowego charakteru budynku, zabawki i wyposażenie dostosowane do wieku dzieci, wkomponowane w architekturę miejsca;
- realizacja programów ogólnopolskich i projektów własnych, m. in. “Czas na las! – w czterech porach roku, cztery pory roku w lesie”, “Wielozmysłowe ćwiczenia umysłu przedszkolaka”, “Dobrze słyszę”, “Myślę, koduję i serfuję bezpiecznie”;
- działania prozdrowotne w zakresie żywienia i aktywności ruchowej;
- bogata oferta zajęć i dodatkowych aktywności proponowanych dzieciom: choreoterapia, sensoplastyka, gimnastyka korekcyjna, język angielski dodatkowy, ceramika, integracja sensoryczna, taniec sportowy, religia – prowadzonych przez nauczycieli zatrudnionych w przedszkolu;
- poznanie potrzeb dziecka wielospecjalistyczną obserwacją i diagnozą pedagogiczną KORP, logopedyczną, integracji sensorycznej, słuchu JAS Johansena, wyższych funkcji słuchowych przy pomocy narzędzia diagnostycznego Platformy Neuroflow i dostosowanie form pracy indywidualnej:
- sala integracji sensorycznej, gabinet logopedyczny, gabinet psychologiczny;
- posiłki komponowane z dbałością o zasady zdrowego żywienia;