POMOC PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNA REALIZOWANA PRZEZ NAUCZYCIELI W GRUPIE III JAWORKI W OBSZARACH
Dzień tygodnia
|
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
Obszar wsparcia | Motoryka mała
Gotowość do nauki pisania- sprawność grafomotoryczna |
Gotowość do nauki czytania
|
Umiejętności matematyczne | Wiedza ogólna
Rozwój mowy |
Spostrzeganie, pamięć i uwaga |
Pozostałe obszary: Obszar fizyczny ( samoobsługa, motoryka duża), Obszar Społeczny ( stosunek do rówieśników i dorosłych, stosunek do norm i zasad wychowania), Obszar emocjonalny( umiejętność rozstania się z opiekunem, samodzielność i odporność emocjonalna, przeżywanie i rozumienie emocji), Obszar poznawczy ( ekspresja).- realizacja w trakcie bieżącej pracy z dzieckiem.
POMOC PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNA REALIZOWANA PRZEZ NAUCZYCIELI W GRUPIE II SKRZATY W OBSZARACH
dzień tygodnia
|
poniedziałek | wtorek | środa | czwartek | piątek |
obszar wsparcia | grafomotoryka | spostrzeganie
pamięć uwaga |
matematyka | przygotowanie do nauki czytania | wiedza ogólna i rozwój mowy |
*pozostałe obszary: ekspresja, emocje, obszar fizyczny (duża motoryka)obszar społeczny (stosunek do rówieśników i dorosłych, stosunek do norm i zasad zachowania) – w trakcie bieżącej pracy z dzieckiem.
Rodzicom przypominamy, że obszary, w których dziecko wymaga wsparcia zostały określone w Informacji o potrzebie objęcia dziecka pomocą psychologiczno – pedagogiczną.